Profesjonalny Serwis Sprzętu Apple

Jak działamy?

Naprawy zdalne / online

Ponad 80% problemów, z którymi zgłaszają się do nas Klienci, rozwiązujemy zdalnie, bez konieczności spotykania się. Tego rodzaju naprawy są możliwe przy większości problemów systemowych, dzięki czemu nie ma konieczności dostarczania sprzętu do naszego serwisu. Ponadto prócz skuteczności głównym atutem napraw zdalnych, które realizujemy, jest ekspresowe tempo wyeliminowania problemu.

Naprawy z dojazdem / u Klienta

Po otrzymaniu zgłoszenia przyjeżdżamy do domu lub biura Klienta. Diagnozujemy przyczynę awarii i przystępujemy do wykonania naprawy na miejscu. W przypadku braku możliwości realizacji naprawy zabieramy urządzenie do naszego centrum serwisowego, uprzednio ustalając z Klientem, w jaki sposób dostarczymy sprzęt po wyeliminowaniu usterki.

Naprawy door to door

Przyjeżdżamy pod wskazany przez Klienta adres, odbieramy urządzenie, a po wykonaniu naprawy odwozimy je w ustalone miejsca. Jest to bardzo wygodna i ceniona przez Klientów forma realizacji usługi, która nie wymaga wychodzenia z domu czy biura. Usługę naprawy door to door realizujemy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Bezpośrednie spotkania w naszym serwisie

Zlecenia usług serwisowych i specjalistyczne konsultacje bezpośrednio w naszym serwisie stacjonarnym przyjmujemy wyłącznie po wcześniejszym umówieniu. Z uwagi na charakter naszej pracy, nie jesteśmy przez cały czas dostępni na miejscu, stąd konieczność umówienia terminu spotkania.

Potrzebujesz fachowego wsparcia w naprawie Sprzętu Apple? Zadzwoń! +48 530 757 779